Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում

Ես Շաքե Սահակյան եմ սովորում եմ Հարավային դպրոցի 3.1 դասարանում։

Սիրում եմ ճամփորդություններ։

Ամենա մոտիկ ընկերուհիներս են Կատրինան, Միլլան, Լուսինեն։

Շատ եմ սիրում փոքրիկ շնիկներին։

Ես շատ եմ սիրում իմ բլոգը, շատ լավ ղեկավարում եմ այն և ունեմ ընդամենը 78 post։Ես մասնաքցում եմ բոլոր ֆլեշմոբերին բացի շախմատից և ինձ ամենա շատը դուր է գալիս մաթեմատիկան որովհետև ինձ համար շատ հեշտ է։Ես շաբաթ կիրակի օրերը ես գնում եմ ռուսերենի պարապունքի։Ես  արդեն 1 տարի գնում եմ և այնտեղ ինձ շատ դուր է գալիս։Ես բոլոր ճամփորդություններին գնացել եմ և համարյա ամեն անգամ մենք գուաշով նկարում ենք և շատ գեզեցիկ նկարներ ենք նկարում իսկ երեքշաբթի գնալու ենք թատրոն դիտելու մաուգլիի մասին։Ես մասնաքցել եմ հարիսայի տոնին տարել եմ խմորեղեն և նկարներ։ Ես սովորել եմ օգտվել word, paint,paint 3D, google map ծրագրերից։Մենք մաթեմատիկայից սովորել ենք զուգորդական ու տեղափոխական կանոնները և շուտով կանցնենք քառանիշ թվերը։Մայրենի սկսել ենք սովորել շատ անգիրներ։Լողից սովորել ենք մեջքի վրա լողալ։Ես միշտ շատ ակտիվ մասնաքցում եմ ծիածան ռադիոին և շատ լավ սովորում։

 

 

 

 

 

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով