Մայրենիի ստուգատես։ 4-րդ դասարան

Չորրորդ դասարանն ավարտող սովորողը պետք է կարողանա

  • գրական հայերենով ազատ գրավոր և բանավոր հաղորդակցվել
  • գեղարվեստական և տեղեկատվական պարզ տեքստերը կարդալ, հասկանալ, վերարտադրել
  • տեքստի հիմնական գաղափարը ձևակերպել
  • համացանցի տեղեկատվական բազայից օգտվել
  • իր անհատական բլոգը սպասարկել

Ստուգատեսի բավանդակային ուղղությունները

Ստուգատեսի առաջին փուլ /մայիսի 1-31/

Սովորողն իր բլոգում բացում է Մայրենիի ստուգատեսի բաժին, որտեղ տեղադրվում են ստուգատեսային բոլոր նյութերը:

Գրավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։
Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

 

《Պոչատ աղվեսը》

«Աղվեսն իր պոչը թողեց թակարդում և միտք արեց, թեոնց ապրի աշխարհումայդպես խայտառակվ: Եվ որոշեց մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռքքաշենիրենց պոչերից: Նա բոլոր աղվեսներին հավաքեց ևսկսեց նրանց գլխինքարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենցպոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, ևերկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես նրան պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

Տեքստը գրավոր պատմի՛ր որևէ հերոսի անունից։

Օրինակ՝ Տեսքտը փոխադրի՛ր աղվեսի անունից։

Փոխադրած

«Պոչատ աղվեսը»

«Ես իմ պոչը թողեցի թակարդում և միտք արեցի, թե ոնց ապրեմ աշխարհում այդպես խայտառակ: Եվ որոշեցի մյուս աղվեսներին էլ համոզել, որ ձեռք քաշեն իրենց պոչերից: Ես բոլոր աղվեսներին հավաքեցի և սկսեցի նրանց գլխին քարոզ կարդալ, որ կտրեն իրենց պոչերը, նախ` որովհետև գեղեցիկ չեն, և երկրորդ` ավելորդ բեռ են: Բայց մի աղվես ինձ պատասխանեց. «Է՛, բարեկա՜մս, դու մեզ այդ խորհուրդը չէիր տա, եթե դրանից օգուտ չունենայիր»:

  • Հաշվետու պատում՝ ըստ դասավանդողի մշակած հարցարանի «Տարվա իմ ձեռքբերումները»

    Տարվա իմ ձեռքբերումները

    Ողջույն․․․

    Իմ ձեռքբերումների շատ բազմատեսակ են, որոնցից մեկը իմ ընկերությունն է Նարեի հետ։Մեր նոր հարաբերությունները նոր հետաքրքրություններ են մտցրել իմ դպրոցական առօրեայում, մի հետաքրքիր ձեռքբերում էլ կա, որը հատկապես ուրախացրել է մայրիկիս։Դա իմ նոր ընկերություն է գրքերի հետ։Մայրս մեծ ընթերցասեր է, ով շատ է կարևորում գրքերի հետ շփումը։Նոր ուսուցիչների հետ ծանոթությունը ձեռքբերում եմ համարում։Հիմա մեզ արդեն դասավանդում են նաև ընկեր Լենան, ընկեր Անահիտը, ընկեր Լյովան, ընկեր Շամիրամը, ընկեր Աննան, ընկեր Բելլան և ընկեր Անին։Ահա և իմ ձեռքբերումները։

  • Ստեղծագործական աշխատանք ռոդարիական (երևակայական երկանդամություն) մեթոդով։

    Ծառավարդ

    Ես ուղակի նստած էի իմ սենյակում և հետևում էի մեր այգու կատվին։Շատ զարմանալի և անհավատալի էր, որ նա ինձ չէր նկատում, որովհետև նա միշտ շատ ուշադիր էր, բայց այս անգամ
    կարծես նրան ոչ մի բան չեր հետաքրքրում։Նա հիանում էր մի ծառին նայելով ինչպես ես այդ պահին։Այդ ծառը շատ շքեղ էր։Ճյուղերի և տերևների տեղը հիասքանչ փարթամ վարդեր էին, և ամենա զարմանալին այն էր, որ այդ ամեն ինչը մ   ։Ես կարծում եմ, որ ոչ մի բան չլսվեց, որովհետև ես շատ արագ վազեցի առանց կոշիկ հագնելու, այլ միայն վերձրեցի դրանք։Երբ մոտեցա այդ վայրին ես ոչ մի բան չհայտնաբերեցի։Ես նույնիսկ վազեցի տուն որ տատիկի ակնոցը վերձն եմ, բայց նույն պես ոչ մի բան չտեսա։Երբ ես կանգնեցի այդ ծառի տեղը ես ոչ մի բան չտեսա, ամեն ինչ սև էր և արթնացա արդեն հիվանդանոցում։Ինձ նայում էին, մայրիկը, հայրիկը, տատիկը, պապիկը և այլ բարեկամներ։Իմ հարցին ինչու էն բոլորը այստեղ ինձ պատասխանեցին, որ   ինձ գտել էին ընկած մեր այգում, իսկ հետո ինձ հարցրեցին թե ինչ էր պատահել։Ես պատմեցի նրանց, որ ուղակի հետևում էի կատվին իսկ հետո տեսա այդ ծառը և վազեցի դուրս հետո
    կանգնեցի ծառի տեղը և աչքերիս մեջ սևացավ։Նրանք շոկի մեջ էին բայց հավատացին։Իսկ հետո ինձ այդ ծառը հանգիստ թողեց և իմ հին կյանքը վերադարցավ։

Բանավոր խոսքին ուղղված աշխատանքներ

  • Ուսումնական ճամփորդությունների թեմայով ռադիո-հարցազրույց պատրաստիր ընկերոջդ հետ․ /հարցազրույցը պետք է լինի ռադիոնյութի կամ տեսանյութի տեսքով, 2-3 րոպե տևողությամբ, որակյալ, հրապարակված լինի բլոգում/

 

(Կներեք որ օպերատորը անտաղանդ է)

  • Ստեղծագործական պատում ռոդարիական «Ուղղաթիռով Կարմիր գլխարկը» հնարի կիրառությամբ /տեսանյութը պետք է հրապարակված լինի բլոգում/

Ճանապարհ, շոկոլադ, եղբայրներ, սայլակ, դղյակ։

Շոկոլադե ճանապարհ

Ես քայլում էի և նկատեցի որ ճանապարհը հանկարծ դառցավ շոկոլադե ճանապարհ։Ես իմ մոտ ունեի դանակ և տուփ։Ես որոշեցի որ շոկոլադ կվերցնեմ և կտանեմ լոբորոտորիա իսկ հետո ցույց կտամ այս տեղը։Ես սկսեցի շոկոլադը հավաքել և հանդիպեցի երեք եղբայր որոնք տանում էին մի մեծ սայլակ։Ես օգնություն խնթրեցի և նրանք սկսեցին ինձ հետ շոկոլադը կտրել և դնել սայլակը։Մենք ամբողջ ճանապարհը անցանք և տեսանք մի մեծ դղյակ որը շոկոլադից էր։Մենք որոշեցինք որ եղբայրներց ամենամեծը  կմնա իսկ երկուսը գնան և ավելի շատ սայլակ բերեն, բայց ես նրանց կագնացրեցի և ասացի որ ավելի լավ է հատուկ մարդկանց կանչենք որ մտածեն ինչ անեն։Ես զանգեցի և նրանք հինգ րոպեից եկան։Նրանք ասացին որ մենք հեռանանք, բայց ես ուղակի շոկի մեջ էի։

 

Ընտանեկան նախագիծ

  • Տեսանյութի կամ ռադիոնյութի տեսքով պատմի՛ր տարվա ընթացքում ընթերցածդ գրքերի ցանկը և համառոտ ներկայացրու դրանցից մեկը։

Բլոգի սպասարկում

  • Բլոգային կարողությունների հարցաթերթ /կազմում է դասավանդողը՝ առաջնորդվելով սովորողի բլոգին ներկայացվող պահանջների կարգով/։

Ստուգատեսի երկրորդ փուլ / հունիսի 13/

  • Միասնական գրավոր աշխատանք

Թողնել պատասխան

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով